10 Mart 2010 Çarşamba

And the oscar goes to...

Biraz da geçtiğimiz gün verilen oscardan bahsetmek istiyorum...
Liseden beri her yıl o pazar akşamı beni uyutmayan oscar gecesini seviyorum yaa:))nedeni ise herkeslerden çok farklı;o gece yakın arkadaşlarım jast ve jen i bize kalmaya davet eder,oscar başlamadan masayı donatır(herzaman yemeği seven biri olarak bizler),büyük bir heyecanla kırmızı halının başlamasını beklerdik,beklerken ntv de katılmış sinema eleştirmenleri eşliğinde yorumları dinler,bizde saçma sapan yorumlar yapardık,kırmızı halı başlar ve biz biri ağzımızda biri boğazımızda ''aaahaa şu ne giymiş böylee??''alla aşkına şunun giydiği şeye bak ''diye diye ilerlerken,ıvır zıvırımız azalırken,ödüller sahibini bulurken,gecenin ilerleyen saatlerinde artık kimseden ses çıkmaz duruma gelirdi.en sonunda herkes olduğu yerde sızardı...
Burada oscarı sevmemin tek sebebi vardı...
O an hepbirlikte o anın tadını çıkarmış olmamız,bizi bir araya getiren sebeplerden biri olduğu için oscarı seviyorum,bana kendini sevdirdi :)
Ya önemli bir nedenim daha varki,cidden önemli,Yüzüklerin efendisine olan hayranlığımdır:)
Bunu bilen bilir bilmeyen öğrenir...
Bu kadar oscar zırvalamasında sonra en son oscar gecesinde en beğendiğim elbiseyi de göstermeden olmazki :))) Rachel Mcadams Elie Saab

Hiç yorum yok: